Wednesday, March 21, 2007

Ostara

Yep, it's that time again, when Pagan's all over the world are running around making love to everything in sight!
It's a gorgeous time of year - a time for renewal, the conception of new plans, thoughts, ideas and a large dose of rumpy- pumpy!
Spring is here - do something new today, and if not then just read me next interview below.......

12 comments:

Cailleach said...

O yes, lots of rumpy-pumpy! Spring takes it out of me, I can tell you!

Debi said...

There. I knew there was going to be a party ...

john.g. said...

Stop with the rumpy-pumpy stuff. Do you know how hard it is to get a shag when you`re in a wheelchair?

LOL!!!!!!!!!1

Minx said...

John G, there is more than one way to, err, skin a cat (?). Celebration for Ostara can take many forms - how about some of that cauliflower, curry and black pudding combo - ugh, gonna be sick......

Minx said...

Yes, now is as good a time for a party as any. Off to make some interesting sounding cocktails......perhaps you could help?

Rumpy-pump juice
1 part gin, 2 parts gin and half a cup of gin. Serve with ice, slice, a comically carved carrot and top up with more gin as necessary. Cherry optional.

john.g. said...

Oh, btw, can i have a gin?

the domestic minx said...

Show me a minx that doesn't love a bit of rumpy-pumpy!
Blessed be!

Minx said...

Of course John, help yourself - olive?

Blessed be, DM.
It has come to my attention that the Merkans don't use the word 'rumpy-pumpy' - it is an Engle/Ozzy word. Perhaps I should use the more polite 'makin' out'?

Debi said...

It's snowing. So much for spring ... Pass the mother's ruin.

Minx said...

Mother was never ruined - she was just pissed.

Verilion said...

Rumpy-pumpy today? Fantastic timing is all I can say. Grrrrrr.....

Minx said...

It happens at this time every year, V. Grab someone, anyone and get yerself some oinky-boinky, some slap n' tickle, some hoochie-coochie luurve.
You've got ages - the Season of the Bonk lasts until after May.